piątek, 7 czerwca 2013

[Rozrywka]Moja miłość - malowanie

Ostatnio postanowiłam, że muszę rozszerzać swoje hobby poza własnym zaciszem i prywatną, niewielką pracownią. W gruncie rzeczy kocham rysować i malować. Dla mnie nieistotny jest nurt i sposób, ale czas który na to poświęcam. Pamiętam, jak jeszcze byłam dzieckiem, a później nastolatką. Rodzice wtedy zaprowadzili mnie na dodatkową plastykę. Spędzałam tam czas dwa razy tygodniowo z grupką moich rówieśników. Naszą nauczycielką była pani o niezwykłym talencie. Prawdopodobnie zawsze jej tego zazdrościłam. Po pewnym czasie jednak wszystko się skończyło i obecnie pozostały tylko wspomnienia. Jak ja żałuję, że przestałam rozwijać swoją pasję. Ostatecznie zaczęłam jeszcze bardziej tęsknić za dawną nauką. Teraz zapisałam się na zajęcia warsztatowe do ogniska, które odbywają się raz w tygodniu. Natrafiłam nawet na grupę dla ludzi doro słych. O dziwko nawet moja koleżanka zdecydowała się spróbować swoich sił. Tutaj nie ma dużego znaczenia talent tylko zabawa. Razem pojechałyśmy zakupić parę najważniejszych rzeczy, jak pastele, akwarele i fartuchy ochronne, aby się przez przypadek nie poplamić. Nareszcie zrealizowałam swoje marzenie! Jestem niesamowicie szczęśliwa, że będę mogła malować i poznam ludzi o podobnych zamiłowaniach. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka