piątek, 7 czerwca 2013

[Rekreacja]Wyprawa po prezent z okazji urodzin

Już niedługo mój tata kończy 53 lata. Z tej okazji zdecydowaliśmy się kupić mu zarazem coś szczególnego, jak i praktycznego. Naszym głównym planem była jego wyśniona torba na laptopa i mocny notes w skórzanej okładce. Mama jednakże kazała nam się powstrzymać z podejmowaniem konkretnej decyzji, gdyż taty kaprysy w mgnieniu oka się zmieniają. Wyczekiwaliśmy tak długo, jak tylko było to możliwe lecz wreszcie nadszedł czas, aby wybrać się na ciągle przez nas odkładane zakupy. Mój chłopak zdecydowanie nie jest miłośnikiem tego rodzaju wypraw. Uważa je za niezwykle męczące. Nic dziwnego, że po godzinie zaczyna marudzić. Niestety dopiero po kilku godzinach trafiliśmy na rzeczy, które rzeczywiście nas zainteresowały i jak to zwykle bywa, zadzwoniła mama. Ostatecznie padło na plecak turystyczny, po który byliśmy zmuszeni pójść do sklepu sportowego. Nie wiem nawet kiedy mój mężczyzna zaginął w akcji. Ostatecznienaturalnie go znalazłam, wpatrującego się w stół do bilarda. Dobrze, że nasze mieszkanie jest zbyt małe na tego typu sprzęt. Brakowałoby mi jeszcze tego, żeby zaprojektował sobie z któregoś pokoju miejsce do grania i męskich spotkań przy piwie. Wracając jednak do wcześniej omawianego upominku. Tata ostatecznie dorobił się kilku plecaków, więc ma w czym wybierać... tags: turystyka, sport, rekreacja, akcesoria sportowe, sprzęt turystyczny