piątek, 7 czerwca 2013

[Sport]Dlatego uwielbiam wakacje!

No i wreszcie mój rower doczekał się profesjonalnej naprawy. Wcześniej zabrakło mi czasu, ale w końcu dałam radę! Zadaje mi się, iż już na początku maja zdecydowałam się w te lato poznać najbliższe trasy rowerowe. Mój chłopak bardzo się ucieszył, gdyż sam miał podobne plany na to lata. Jak widać wybrałam genialnie. Wpierw jednakże obowiązkowo trzeba było zrobić ten przegląd. To w końcu kwestia paru dni, więc zanieśliśmy je do konkretnego punktu. W międzyczasie postanowiliśmy kupić kilka koniecznych dodatków, jak np. pompkę, którą zgubiliśmy w zeszłym roku. Do zestawu dokupiliśmy bidon, rękawiczki i odblaskowe opaski, dzięki czemu staniemy się widoczni z bardzo daleka. Debatowaliśmy także na zakupem plecaka, który byłby odpowiedni jednocześnie do roweru, jak i powszedniego użytku. Kumpel polecił nam akcesoria marki Deuter, które podobno cieszą się olbrzymi� � popularnością wśród rowerzystów. Wprawdzie cena nas troszkę zaskoczyła, bo nie jest to tania rzecz, ale w końcu doszliśmy do wniosku, że faktycznie warto. Mamy tylko jeden dość poważny problem. Co się stało z latem? Póki co cały czas leje i nie zanosi się na zmianę. Cóż, jeszcze sobie poczekam. tags: sport, akcesoria sportowe, plecaki, sprzęt rowerowy