czwartek, 6 czerwca 2013

[Sport]Panowie i ich pasje

Nie tak dawno mój mężczyzna zmienił swoje zainteresowanie, ponieważ brakowało mu porządnej dawki emocji. Oczywiście nie zapytał mnie o zdanie, standardowo znajomi w pracy go skusili i jakoś tak wyszło, że zgodził się z nimi choć raz pojechać. Z początku nie był wcale pewien czy wspinaczka po skałach jest sportem dla niego, lecz całkiem szybko zmienił opinię. Wyjazdy tak bardzo go pochłonęły, że obecnie w każdej wolnej chwili pakuje rzeczy i jedzie na Jurę. Każdy sport jednakże trochę kosztuje, zwłaszcza jeśli trzeba zakupić całe wyposażenie. Nigdy nie zapomnę, gdy wybrałam się z nim i jego znajomym do centrum handlowego, by kupić cały sprzęt wspinaczkowy. Chłopcy za cel obrali sobie sklep sportowy, natomiast ja wykorzystałam czas dla siebie i ruszyłam na zakupy do galerii. Najzabawniejsze było to, że o wiele szybciej uporałam się ze wszystkimi sprawunk ami, niż oni! Nawet kupiłam rzeczy potrzebne na kolację, a oni dalej stali na butach. Czasem panowie są bardziej niezdecydowani niż my! Szkoda tylko, że ostateczny rachunek przyprawił mnie o ból głowy. Nie wiem kto rzekł, że sport jest niedrogą formą aktywności. Nawet karnet na siłownie jest tańszy od tego ekwipunku. Oby tylko go wykorzystał. tags: sport, wspinaczka, sprzęt sportowy, akcesoria sportowe, re