sobota, 8 czerwca 2013

[Dom]Z miłości do ogromnej łazienki!

Nie tak dawno pojechałam wspólnie z rodzinką do cioci, która mieszka około 80 kilometrów za Warszawą. W ten sposób mogliśmy połączyć kilkudniowy urlop z wizytą u naszych najbliższych. Odpoczynku nigdy za mało! 5 dni na łonie przyrody to właśnie to, czego pragnęłam. W dodatku wujostwo niedawno skończyło budowę domu. Nie mogłam doczekać się, aż ujrzę, co moja ciocia wykombinowała. Z zawodu jest ona architektem wnętrz, więc miałam świadomość, że będzie to coś wyjątkowego. Zdecydowanie się nie rozczarowałam. Już od progu widziałam, że włożyła w cały wystrój mnóstwo pracy i miłości. Największe jednakże emocje wzbudziła na mnie łazienka. Prawdopodobnie niektórym z Was wyda się to śmieszne, ale marzę o tak dużej wannie! Całość podtrzymana była w kolorach czerni i bieli. Wszystko wyłożone granitem i marmurem. Z ciekawości aż pokusiłam się, aby sprawdzić wartość tego cuda. Us iadłam sobie więc wieczorem do laptopa i wpisałam jako pierwsze marmury Warszawa. Wybór był ogromny! Ceny także niczego sobie. Prawie identycznie stało się w przypadku: granit Warszawa. Z tą jednakże różnicą, że można było nabyć nieco tańsze odpowiedniki. Prawdopodobnie tak luksusowa łazienka będzie poza wszelkimi możliwościami, ale przynajmniej miałam okazję zażyć kąpiel w tym cudownym miejscu! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja