wtorek, 18 czerwca 2013

[Rozrywka]Strategia na zdrowy sen

Wreszcie nadchodzą moje ukochane wakacje. Długo na nie wyczekiwałam zwłaszcza, że przewidywałam tym razem dalszy wyjazd. Już w minionym roku wybraliśmy z narzeczonym piękną i ciepłą Chorwację wraz z małym, przytulnym domkiem niedaleko morza. Dość skutecznie poszło nam zorganizowanie noclegów i innych, istotnych spraw. Został tylko przegląd samochodu i zakupy. Niestety muszę Wam się przyznać, że z tego wszystkiego w ostatnim czasie nie sypiam za dobrze, bo nieustająco zastanawiam się, jak to będzie. Kreuję mnóstwo scenariuszy naszego wyjazdu i rano wyglądam jak prawdziwy zombi. Aż sama się wystarczyłam patrząc w lusterko. Ostatecznie się poddałam i uznałam, że nie mam innego wyjścia, jak poszukać na bezsenność lekarstwa. Ich lista jest niesłychanie długa. Zawsze preferowałam jakoś naturalne specyfiki. Niestety na bezsenność leki mają w sobie jedynie chemię i nic więcej. Szczęśliwie moja mama zawsze wie, co warto podać w takim przypadku i kupiła mi ziółka. Z początku nic nie zauważyłam. Jakoś po dwóch dniach poczułam istotnie rozluźnienie i przespałam nawet całą noc! Moja głowa w końcu mogła odpocząć. Zapewne do samego odjazdu będę musiała pić moje napary, lecz warto się poświecić! Mam nadzieję, że wakacje będą cudowne. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność