sobota, 22 czerwca 2013

[Praca]Praca, która wymaga nieustannych wyjazdów

Znam sporo osób, które uwielbiają podróże. Każdego roku organizują długie wakacje w jakimś egzotycznym miejscu. Ze mną jest trochę inaczej. Mam pracę, która wymaga ode mnie wielu podróży w związku z różnymi konferencjami czy delegacjami, na których jestem zmuszona być. Na początku była to po prostu praca marzeń, a awans zrobił się moim kluczowym celem w życiu. Teraz jednak mogę przypatrzeć się całości z perspektywy czasu i dochodzę do wniosku, że czas zatrzymać się i odpocząć. Najwięcej komplikacji sprawiał mi bodajże tzw. jet lag. Dużo się przez niego nacierpiałam dosłownie prawdziwy koszmar. Nieustające bóle głowy to zaledwie jeden z objawów tej przypadłości. Później zaczęłam cierpieć na straszną bezsenność Leczenie nic mi nie pomogło. Lekarz momentalnie powiedział mi, że z tym nic nie można zrobić i jeśli do tej chwili moja reakcja się nie zmieniła, to tak już pozostanie. Możecie w sumie uznać to za faktycznie mało istotnybanalny powód, ale prawda jest taka, iż te całe podróże na wschód mnie wykańczają. Jeszcze nie podjęłam w pełni nieodwołalnej decyzji. Muszę wpierw przemyśleć wszystkie za i przeciw. Spróbuję jeszcze zmniejszyć liczbę wyjazdów, ale jeśli się nie powiedzie to pozostanie mi wyłącznie wypowiedzenie. tags: podróże, praca, lekarstwa, zdrowie, bezsenność