czwartek, 4 lipca 2013

[Turystyka]Znajomy z minionych lat

Ostatnio odwiedził nas kolega mojego narzeczonego, który od najmłodszych lat pasjonuje się górami. Szkoda, że w Krakowie został wyłącznie na jeden dzień. Przynajmniej mogliśmy się spotkać i powspominać poprzednie lata. Nieomal całą noc prowadziliśmy ciekawe rozmowy na temat naszego aktualnego życia oraz tego, jak nam idzie w pracy. Dominik naturalnie nie omieszkał wspomnieć nam troszkę o swoich górskich przebojach i nawet zaprezentował cały sprzęt. Panowie zniknęli prawie na 40 minut. Miałam przeczucie, iż pozostaną już w aucie do końca i postanowiłam do nich pójść. W całym bagażniku porozstawiane były przeróżne raki,liny oraz sprawdzone ciuchy marki Climbing Technology. To była w istocie oszałamiająca kolekcja, lecz jak dużo można o tym wszystkim mówić? Ostatecznie byłam zmuszona przemocą zaciągnąć ich na kolacj ę. Potem nadeszła chwila na sen i dalszą podróż. Trochę żałuję, że nie możemy widzieć się częściej, lecz tak to jest, jak mieszka się na dwóch końcach Polski. Szczęśliwie ma w planach odwiedzić nas jeszcze w trasie powrotnej, więc będzie znowu okazja do rozmowy. To spotkanie utwierdziło mnie w przekonaniu, iż panowie są identycznymi plotkarzami jak my. Przynajmniej takie mam zdanie. tags: podróże, turystyka, góry, rozrywka, wakacje