środa, 31 lipca 2013

[Motoryzacja]Spędzanie czasu ze znajomymi

Karol: Cześć! Piękna pogoda dzisiaj, może pojedziemy nad jezioro w weekend? Weronika: Chętnie. Zabierzemy kogoś? Do kogo mam dzwonić? Myślisz, że Jarek się skusi? Karol: Myślę, że można zadzwonić do Kuby, Kaśki, Anety, Jarka oczywiście. Jest szansa, że Krzysiek chętnie się wybierze i jego dziewczyna też. Ona ma siostrę Elę, która też lubi takie wyjazdy. Weronika: Musielibyśmy jechać minimum dwoma samochodami. A ponoć szyba w samochodzie Kuby, jest poważnie uszkodzona. Karol: A no tak, podobno w trakcie jazdy duży kamień uderzył w środek przedniej szyby, no i Kuba szuka dobrego warsztatu. Weronika: Ja miałam gdzieś numer do kogoś, kto jest dobry w takich wymianach. Skontaktuję się z kumpelą, ona ma maile i telefony do osób, które się zajmują wymianą części samochodowych. Karol: Ej, ja też znam! Kumpel mojego ojca zna gościa, który sprzedaje szyby samochodowe Wrocław ma wiele takich punktów sprzedaży. Weronika: Ciekawa jestem ile kosztuje wymiana szyby Kraków chyba sobie policzy drożej, niż Wrocław. Może lepiej zadzwonię, do tych moich znajomych. Dobra. To ja dzwonię do Kuby. Zapewne dalej nic nie zrobił z tym faktem. To taki typ człowieka. Będzie mówił, że tu i ta ma za daleko. Weronika: Ok, to ja idę, to do zgadania. Tags:auto szyba, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby