środa, 3 lipca 2013

[Sport]Przygotowania do dużego turnieju w siatkówce

Od jakiegoś czasu mój brat jest trenerem niedużej drużyny siatkarskiej, która o dziwo bardzo dobrze sobie radzi na turniejach. Dosyć często wyjeżdżają oni w weekendy na jakieś zgrupowania czy male zawody przeprowadzane na terenie województwa. Należą oni poniekąd do drużyny amatorów, dzięki temu nie irytują się i stawiają na dobrą, uczciwą rozrywkę we wspólnym gronie. Niedawno wysłano zapytanie do brata, czy nie zgodziłby się zorganizować turnieju dla składów z całej Polski. Długo myślał nad decyzją. Wcześniej zapytał jednak o opinię całą drużynę oraz mnie, czy dam radę mu w tym pomóc. Dobrze, że akuratnie miałam sporo wolnego czasu i mogłam się zgodzić. Po zadeklarowaniu naszej gotowości wypadało poszukać jakieś hale sportowe. Jak na złość spora część z nich była aktualnie pozajmowana. Udało nam się wyszukaćodnaleźć dwa odkryte boiska, które zlokal izowane były w niedużej miejscowości praktycznie na skraju lasu. Wtedy spadło na mnie kolejne, ogromnie istotne zdanie, czyli wynajęcie hal namiotowych w ramach przebieralni i stołówki. Jak dobrze, że moja koleżanka ma własną firmę, która zajmuje się organizacją imprez. Idealnie wiedziała czego mi potrzeba. Cała ta organizacja kosztuje nas rzeczywiście mnóstwo pracy. Wprawdzie mamy wciąż całe 3 miesiące, jednak ten czas zbyt szybko leci... tags: sport, rozrywka, siatkówka, turniej, zawody