poniedziałek, 8 lipca 2013

[Biuro]Ogromny wybór półek!

Pewnego lata zdarzyła się bardzo przykra przygoda. Bandyci obrabowali moją firmę ze sprzętem technicznym. W biznesie tym sprzedawałem różne techniczne gadżety, sprzęt AGD, choć powierzchniowo jest on niewielki. Alarm miał być ustawiony akurat następnego dnia, gdyż zmieniłem agencję ochroniarską. Skąd oni wiedzieli? Do tej pory w ochranianiu biznesu pomagały mi regały ,które ustawiałem na froncie, aby ciężej było wejść. Co z tego, kiedy tej konkretnej nocy nic nie było problemem. Pierwszym, do czego rzucili się chuligani, były kasetki na pieniądze. Później obrabowali dział ze sprzętem elektronicznym, bo znajdował się najbliżej wejścia. Skradziono 10 telewizorów. Następnie skierowali się do działu AGD, skąd wzięli kilka pralek, lodówek i zmywarek. Nie rozumiem, jak zdołali to wszystko zabrać! Regał, który ułożyłem, był przecież bardzo wielki, żeliwny! Kto mi odpowie, jak to im się udało? Straciłem mnóstwo kasy, ale zyskałem empirycznie. Nie można wierzyć regałom żeliwnym. tags: biuro, wyposażenie, towary