czwartek, 8 sierpnia 2013

[Motoryzacja]Najlepsze studia w kraju

Do diaska! Nie przeżyję, stwierdziłem, kiedy zobaczyłem wyniki mojego egzaminu wstępnego. To był koszmar. Tylko kilka procent studentów, zaraz po studiach nie dostaje po tym kierunku pracy. Ale kilka miesięcy i też wychodzą na prostą. Aktualnie sto dwadzieścia osób zaciera ręce i otwiera flaszkę. Właśnie dostali pracę i są świadomi swojej wartości. Do tego wszystkiego moja matka stwierdziła, że rozwodzi się z ojcem, zabiera auto i w ogóle ma nas wszystkich w głębokim poważaniu. Po prostu przezabawnie i cudownie. Ale pomyślałem sobie, kto jak to, ale ja dam sobie radę. Dam radę! Oczywiście w między czasie moja urocza autoszyba dostała mało uroczym kamyczkiem. Musiałem więc wybulić 400 stówy na nową. Chociaż tyle, że ojciec odda mi kasę za te autoszyby Poznań na szczęście też się postarał. Dostałem tam pracę w w firmie informatycznej. Mieszkanie raczej szybko uda mi się załatwić, kilka moich znajomych już się tam przeprowadziło pół roku temu. Myślę, że ta firma na prawdę da mi szkołę życia i na kolejnym egzaminie, już nie braknie mi punktów. A matka z ojcem? Może im się jeszcze uda? Byłoby dobrze, żeby się dogadali. Oni osobno?Nie widzę tego. Damy radęęę! Tags:szyba samochodowa, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby, autoszyby poznań